~Äpplet Du vill Ha~

Alla inlägg under april 2012

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 30 april 2012 15:08

förlåt emma, men jag har inte hunnit bloggat på 2 bloggar.

men nu ska jag ta tag i det.

emma jag älskar dig!

här kommer en bild på mig! HAHAH JAG VET ATT JAG ÄR UDDA!

PUSS O HEJ, LEVER PASTEJ! ;* ♥  

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 30 april 2012 14:47

  MEN JAG HAR VÄRKLIGEN INTE HAFT TID ATT GÄSTBLÖGGA!     så sneeela förlåt min söta fisi? <´33333 hoppas det är okay..? Jag har lixom tältat med ngr kompisar, en kompis har sovit hos mig, jag har varit på stan, osv osv.   så föörlåt GULLUNGE :**** men nu blev det iaf ett litet inlägg (Y) fast bara lite sent.. (I)  men iaf, lav jo Fisi, my DARLING   HA DET GÖÖT NU ALLA 8DDD  

// mamma fis ;* (milla09-86)  

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 30 april 2012 09:49

Dumma dig Milla Ella o bata o isa o.oNi skulle ju blogga på min blogg i nu får jag göra det på telefånen :((((((( Det går så seeeeeeeeeeeeeeegt :'( Hejdå :(

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 28 april 2012 11:39

AHAHAHAHAHAHA! Jag, Bata å Milla tar Emmas blogg :') Mwoahahahahahaha!  Sofunny sofunny.. Nädå men jag hade bara tråkigt så jag skriver ett kort inlägg bara. Jag har inte bärbara datan nu så jag lägger inte upp några bilder 8( Det går typ inte.. Den är seeeeeeeeg   Ojoj, jag glömde att säga hej! HEJ PÅ ER ALLA UNDERBARINGAR!       Hihi, katterna är roliga! 8'D Men haido taido. Kanske lägger ut några bilder på Emmas blogg av mig eller någon annan, alltså från msp då när jag har den bärbara dataan! Chao :*

      

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 28 april 2012 08:13

Haj ... Milla här och jag vakna nyss så det kan bli ett trööögt inlägg D: jag får väl visa bilder från mig och emma igår (Y)

 

 

POSS HAJDO :*

 

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 27 april 2012 21:39

hejhej, bata här.

jag ska bara gästblogga här nu!

ja, jag heter ju sheima_msp.

här är en liten bild på lilla mig!

aja, jag vill bara berätta att emma är den underbaraste personen jag känner.

vi har massor av roliga minnen, orkar inte skriva alla. det skulle ta år och dagar.

du är den som betyder för mig. du är den jag älskar.

du och jag hand i hand livet ut.

den som kommer och ändrar på det ska jag dööda.

jag älskar, älskar,älskar,älskar,älskar dig!

för den du är.

du är perfekt.

du är mitt lila fis barn!

här kommer fisfamiljen

pappa fis ( jag)

 

mamma fis ( milla)

unge fis ( emma) 

    

jag älskar min lilla familj.

ni är underbara.

ni kommer alltid finnas här för mig.

när jag är ledsen.  

när jag är glad. 

när jag är kär. 

när jag är mega glad. 

när jag är på alla humöör.  



här är jag och mamma fis!   och här är unge fis!  

en dag när vi var ute i skogen kom det en björn och jagade oss.  

då blev vi rädda  

vi trodde vi skulle dö. 

men han ville bara dricka öl med oss!  

 hejdåå från bataaa! :D      

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 27 april 2012 20:39

haj! Milla här 8)) (milla09-86)

Vet ni vad min storebror sa?! o.o han sa att msp ska börja kosta typ 100 i månaden O.O' :@ men jag tror int på hnm -.-' för han kan typ inge om msp och han har en gubbe i lvl 0 lixsom xDD så det är inget ni ska oroa er för (y) bild på maj :DDD

 

Har ni märkt att jag är snögg   (alltså på msp ;DD) och så självklart på världens snöggaste emma, som hon ser ut just nu!

   

Där har vi ÄLSKLINGEN (L) Lav jo fisi :****

 

Presentation


Hej o välkommen t min underbara äppel blogg!
Den handlar ofc nt om äpplen utan om msp fast äpplen är ju underbara så lite om äpplen också xD

Fråga mig

18 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar



Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards