~Äpplet Du vill Ha~

Alla inlägg under maj 2012

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 27 maj 2012 16:29

Förlåt för att jag nt bloggar mera elr så ofta men har verkligen inget o bloga om! 8D

Sen så orkar jag nt heller :?s

Jajajajajajajajajajaajajjajajaajajajajajajajajajaj
aaaaaajajajajajajajajaja

En super bra låt (I)

dom har ju nt gjort den men den e ändå bra (L)

Aja hejdå!<'33333333333333333333

 


Hahahahahaha såhär ser våran chatt ut ganska ofta (I)

 

Ser ni alla fina lika dana smileysarna?

8DDD

Idag fick jag ta bort texten :(

För det var lite saker 8DDD

Jajajajajajjajajajajajajaajja här är den vackra (L)

 

Underbar 8DDD

Ja det e jag med hjärnan på huvudet 8DDD

 

  Hahahahahah är lvl 13 nu

många tkr nog det e lite o.o

men jag tkr om deet 88888888DDDDDDDDD

   

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 22 maj 2012 16:24

 

Jag vet nt riktigt om det är hon men  

Det kan ju vara det DDDD:

Ja..... det var säkert hon då jag älskar dig milla det ska du veta  

o jag vvill ha tbx dig  

     

Hejhej 8D

En sak som jag gjorde en bild på min online lista och om ni märkt så har jag stykigt över elr målat över vissa dom som jag har gjort det på ni har inget med att göra att jag nt tkr om er elr så tkr om er jätte mkt!  

 

Jag är så himla störd o jag stör mig på vissa så jag är tvingad att lägga upp bilden :(

jaja hejdå :DD

   

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 16 maj 2012 17:25

Haha jag skrev nog fel då men det ska stå fråga elr kommentera på bloggen 8DD

Hejdåå :3

   


Lite saker om Ella på msp 8DD elr typ bilder

 

Vi har ett förhållande xDDD

Och en annan sak som jag såg precis

 

Det står att hon sa vill* t mig för 10 månader sedan o hon sa det för en timme sen elr så 8D

Konstigt xDDD

elr det kanske tog 10 månader för mig o göra den nya rtbooken o.o

iaf ni kan väl se den? o love it på den? (8)

SNÄLLA! DD:

Som jag sa så tog det ju 10 månader för mig o göra den enligt msp :)

hejdå 8DDDD

just det! Ni har slutat o kommentera :( jag behöver verkligen en sån som fortuna :(

Den som kommenterar mest elr frågar osv under maj från o med nu får en present från önsken :))

 


Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 16 maj 2012 08:10

För första gången sen jag var i lvl 4 typ o.o

 

inga vänner online 8D

hejdåå :)

 

Presentation


Hej o välkommen t min underbara äppel blogg!
Den handlar ofc nt om äpplen utan om msp fast äpplen är ju underbara så lite om äpplen också xD

Fråga mig

18 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar



Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards