~Äpplet Du vill Ha~

Alla inlägg under juli 2012

Av Äpplet jagGillarÄpplenson - 4 juli 2012 11:16

Nu bloggar jag här ändå för jag ska inte sluta (förlåt om ni tycker jag är konstig och töntig nu) Nä men jag kom ju 1:a i tävlingen! :DD Min film vann msp camp tävlingen altså 8D

Men jag har hört att One Direction kommer till sverige nu i Juli :DDDDDDDDD Och jag och min kompis ska åka och träffa dom isf elr typ vara där om det är i Stockholm eller göteborg tror inte dom ska ha konsert för att doms sista "Up all night# konsert var den första juli så det blir inga mer konserter för UAN skivan tror jag inte .... Men iaf super glad (i)

Ska visa en bild sen för er som nt vet vilka det är o.o

 

Slutar på msp lite nu, vill nt spela mer osv :) men jag kmr börja snart igen vill bara nt just nu och så :?s

Det betyder att jag slutar blogga här också för ett litet tag

hejdå^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej o välkommen t min underbara äppel blogg!
Den handlar ofc nt om äpplen utan om msp fast äpplen är ju underbara så lite om äpplen också xD

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar



Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards